[Script] Circle
-
About script
Original idea from this post
A simple script that shows your reach when killaura is on
Showcase
Code
var RenderUtils = Java.type('net.ccbluex.liquidbounce.utils.render.RenderUtils'); var KillAura = moduleManager.getModule('KillAura'); var GL11 = Java.type('org.lwjgl.opengl.GL11'); var Color = Java.type('java.awt.Color'); var script = registerScript({ name: 'Circle', version: '1.0', authors: ['Shurpe'] }); script.registerModule({ name: 'Circle', description: '', category: 'Fun', settings: { r: Setting.integer({ name: "Red", default: 255, min: 0, max: 255 }), g: Setting.integer({ name: "Green", default: 255, min: 0, max: 255 }), b: Setting.integer({ name: "Blue", default: 255, min: 0, max: 255 }), al: Setting.integer({ name: "Alpha", default: 155, min: 0, max: 255 }) } }, function (module) { module.on('render3D', function() { if (KillAura.getState()) { var rangeValue = KillAura.getValue('Range').get().toFixed(2) GL11.glPushMatrix(); GL11.glTranslated( mc.thePlayer.lastTickPosX + (mc.thePlayer.posX - mc.thePlayer.lastTickPosX) * mc.timer.renderPartialTicks - mc.getRenderManager().renderPosX, mc.thePlayer.lastTickPosY + (mc.thePlayer.posY - mc.thePlayer.lastTickPosY) * mc.timer.renderPartialTicks - mc.getRenderManager().renderPosY, mc.thePlayer.lastTickPosZ + (mc.thePlayer.posZ - mc.thePlayer.lastTickPosZ) * mc.timer.renderPartialTicks - mc.getRenderManager().renderPosZ ) GL11.glEnable(GL11.GL_BLEND); GL11.glEnable(GL11.GL_LINE_SMOOTH); GL11.glDisable(GL11.GL_TEXTURE_2D); GL11.glDisable(GL11.GL_DEPTH_TEST); GL11.glBlendFunc(GL11.GL_SRC_ALPHA, GL11.GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA); GL11.glLineWidth(1); RenderUtils.glColor(new Color(module.settings.r.get(), module.settings.g.get(), module.settings.b.get(), module.settings.al.get())); GL11.glRotatef(90, 1, 0, 0); GL11.glBegin(GL11.GL_LINE_STRIP); for (i = 0; i <= 360; i += 60) { // You can change circle accuracy (60 - accuracy) GL11.glVertex2f(Math.cos(i * Math.PI / 180) * rangeValue, (Math.sin(i * Math.PI / 180) * rangeValue)); } GL11.glEnd(); GL11.glDisable(GL11.GL_BLEND); GL11.glEnable(GL11.GL_TEXTURE_2D); GL11.glEnable(GL11.GL_DEPTH_TEST); GL11.glDisable(GL11.GL_LINE_SMOOTH); GL11.glPopMatrix(); } }); });
-
@idkwhome_fake bigma minero script
-
@skidma goodjob man
-
@asutoboki thx man
-
-
@skidma said in [BRAWLSTARS] hack script:
@tyffeks this is just a normal lb with scripts
yes, bcs in liquidbounce is Velocity u have anti knock back
-
@tyffeks said in [BRAWLSTARS] hack script:
@skidma said in [BRAWLSTARS] hack script:
@tyffeks this is just a normal lb with scripts
yes, bcs in liquidbounce is Velocity u have anti knock back
so anti knock back > velocity !??!
-
@skidma Do it like targetstrafe like hitcircle, this one is nicer.
-
@skidma Can u add an accuracy slider? Its kinda annoying having to reload everytime I want to change the value.
-
ooooooh this is epic
-
Where link??
-
@_đỗ-trung-nghĩa_
DOWNLOAD LINK -> circles.js