Crosshair skid
-
Crosshair
OMG EXHIBOBO CLIENT CROSSHAIR SKID????
Showcase
Original Code
Code
var RenderUtils = Java.type('net.ccbluex.liquidbounce.utils.render.RenderUtils'), ScaledResolution = Java.type('net.minecraft.client.gui.ScaledResolution'), Color = Java.type('java.awt.Color'); function getScaledWidth() { var scaledWidth = new ScaledResolution(mc).getScaledWidth(); return scaledWidth; } function getScaledHeight() { var scaledHeight = new ScaledResolution(mc).getScaledHeight(); return scaledHeight; } var script = registerScript({ name: 'Crosshair', version: '0.0.1', authors: ['Shurpe'] }); script.registerModule({ name: 'Crosshair', description: '', category: 'Fun', settings: { redProperty: Setting.integer({ name: "Red", default: 255, min: 0, max: 255 }), greenProperty: Setting.integer({ name: "Green", default: 255, min: 0, max: 255 }), blueProperty: Setting.integer({ name: "Blue", default: 255, min: 0, max: 255 }), widthProperty: Setting.float({ name: "Width", default: 1, min: 0.1, max: 10 }), sizeProperty: Setting.float({ name: "Size", default: 1, min: 0.1, max: 10 }), gapProperty: Setting.float({ name: "Gap", default: 1, min: 0.1, max: 10 }) } }, function (module) { module.on('render2D', function () { var color = new Color(module.settings.redProperty.get(), module.settings.greenProperty.get(), module.settings.blueProperty.get(), 255).getRGB(), width = module.settings.widthProperty.get(), size = module.settings.sizeProperty.get(), gap = module.settings.gapProperty.get(), middleX = getScaledWidth() / 2, middleY = getScaledHeight() / 2; RenderUtils.drawBorderedRect(middleX - width, middleY - gap - size, middleX + 1 + width, middleY - gap, 0.5, new Color(0, 0, 0, 255).getRGB(), color); RenderUtils.drawBorderedRect(middleX - width, middleY + gap + 1 - 0.15, middleX + 1 + width, middleY + 1 + gap + size - 0.15, 0.5, new Color(0, 0, 0, 255).getRGB(), color); RenderUtils.drawBorderedRect(middleX - gap - size + 0.15, middleY - width, middleX - gap + 0.15, middleY + 1 + width, 0.5, new Color(0, 0, 0, 255).getRGB(), color); RenderUtils.drawBorderedRect(middleX + 1 + gap, middleY - width, middleX + size + gap + 1, middleY + 1 + width, 0.5, new Color(0, 0, 0, 255).getRGB(), color); }); });
-
@i-hate-hatars nice
skidinfluential paste -
@i-hate-hatars 100% halal
-
@i-hate-hatars cross HAIR