new Minemora Glide Script (3 Modes)
-
Have fun!
minemoraglide.js
When u skid, please give me/my yt-channel credits ( https://www.youtube.com/channel/UCEYOQe0qFPdJ7FwfZWCkXZA )
!Only works in some gamemodes! Not in lobby/ but in skywars -
@fart-cheese wurst > all
-
@schooaasch I love the formatting
-
Here is an autism free version, thank me later
var scriptName="MinemoraGlide",scriptVersion="6.9",scriptAuthor="HeistHacks",glideDelay=0,othervar=4;script.registerModule({name:"MinemoraGlide",description:"why do i exist",category:"Movement",tag:"by HeistHacks",settings:{Mode:Setting.list({name:"Mode","default":"NEWglide",values:["NEWglide","OLDglide","CUSTOMglide"]}),ScriptInfo:Setting["boolean"]({name:"ScriptInfo","default":!1}),GlideTicks:Setting.integer({name:"GlideTicks","default":4,min:1,max:10}),motionY_UP:Setting["float"]({name:"motionY_UP","default":.15,min:0,max:.3}),motionY_Down:Setting["float"]({name:"motionY_Down","default":-.0784,min:-.1,max:0}),CustomTimer:Setting["float"]({name:"CustomTimer","default":.7,min:0,max:1}),SeeCustomTicks:Setting["boolean"]({name:"SeeCustomTicks","default":!1})}},function(e){e.on("enable",function(){glideDelay=0,e.settings.ScriptInfo.get(),"CUSTOMglide"==e.settings.Mode.get()?mc.timer.timerSpeed=e.settings.CustomTimer.get():mc.timer.timerSpeed=.7}),e.on("update",function(){"NEWglide"==e.settings.Mode.get()&&(mc.thePlayer.motionY=-.0784,mc.thePlayer.onGround||glideDelay++,glideDelay>=othervar&&!mc.thePlayer.onGround&&(glideDelay=0,mc.thePlayer.motionY=.015)),"OLDglide"==e.settings.Mode.get()&&(mc.thePlayer.motionY=-.0784),"CUSTOMglide"==e.settings.Mode.get()&&(mc.thePlayer.motionY=e.settings.motionY_Down.get(),mc.thePlayer.onGround||(glideDelay++,1==e.settings.SeeCustomTicks.get()&&chat.print("§4Tick-Down§7 (Disable SeeCustomTicks to remove this message)")),glideDelay>=e.settings.GlideTicks.get()&&!mc.thePlayer.onGround&&(glideDelay=0,mc.thePlayer.motionY=e.settings.motionY_UP.get()/10,1==e.settings.SeeCustomTicks.get()&&chat.print("§2Tick-UP§7 (Disable SeeCustomTicks to remove this message)")))}),e.on("disable",function(){mc.timer.timerSpeed=1})});
-
-
@monke-fard why took you 3 months doe
-
@melih_gmc2 *2