AsFly 2.0 (Bypass HuayuTing Fly)(By As丶one)
-
Name:Asfly
Version:2.0
Dev:As丶One
information:
A Bypass Huayuting simple Flyvar script = registerScript({ name: "AsFly", version: "2.0", authors: ["As丶One"] }); var LiquidBounce = Java.type("net.ccbluex.liquidbounce.LiquidBounce") var MovementUtils = Java.type("net.ccbluex.liquidbounce.utils.MovementUtils") var classProvider = LiquidBounce.INSTANCE.getWrapper().getClassProvider(); var packets = [] var doAsFly = false var stage = 0 var maxStage = 5 var jump = false var timer = 0 var motionY = Setting.float({ name: "MotionY", default: 0.5, min: 0.42, max: 6 }) var motionXZ = Setting.float({ name: "MotionXZ", default: 1.0, min: 0, max: 10 }) var Bob = Setting.float({ name: "Bob", default: 0.5, min: 0, max: 2 }) var delay = Setting.integer({ name: "Delay", default: 2, min: 0, max: 10 }) var Timer = Setting.integer({ name: "Timer", default: 1.0, min: 0.1, max: 2 }) var y = 0 function move() { mc.thePlayer.cameraYaw = Bob.get() mc.timer.timerSpeed = Timer.get() if (mc.thePlayer.posY<=y) { mc.thePlayer.motionY = motionY.get() } else { var dir = mc.thePlayer.rotationYaw / 180 * Math.PI if (mc.thePlayer.motionY < 0) mc.thePlayer.motionY = -0.05 mc.thePlayer.motionX = -Math.sin(dir) * motionXZ.get() mc.thePlayer.motionZ = Math.cos(dir) * motionXZ.get() } } script.registerModule({ name: "AsFly", description: "AsFly By As丶One", category: "Fun", settings: { motionY: motionY, motionXZ: motionXZ, delay: delay, Timer: Timer, Bob: Bob } }, function (module) { module.on("enable", function () { y = mc.thePlayer.posY timer = 999 }); module.on("disable", function () { mc.timer.timerSpeed = 1; packets.forEach(function () { mc.netHandler.networkManager.sendPacket(packets.shift()) }) }); module.on("update", function () { if(!doAsFly)timer++ if(timer>delay.get()){ timer = 0 doAsFly = true stage = 0 move() } if (stage >= 1) { doAsFly = false packets.forEach(function () { mc.netHandler.networkManager.sendPacket(packets.shift()) }) } }); module.on("packet", function (event) { if (!doAsFly) return var packet = event.packet if (classProvider.isCPacketPlayer(packet)) event.cancelEvent() if (classProvider.isCPacketPlayerPosition(packet) || classProvider.isCPacketPlayerPosLook(packet) || classProvider.isCPacketPlayerBlockPlacement(packet) || classProvider.isCPacketAnimation(packet) || classProvider.isCPacketEntityAction(packet) || classProvider.isCPacketUseEntity(packet)) { event.cancelEvent() packets.push(packet) stage++ } }); });
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
@Leejames2305 i use b73
-
This post is deleted!
-
@Leejames2305 ok
-
@Leejames2305 still didn't work
-
@CookieChinese what version? b73 or b72
-
@TheMossYT B73
-
Ok but what settings should i use for redesky ?
-
@Casianlealb default
-
@CookieChinese but wait, for me script don't work it not show up
-
This post is deleted!
-
@Leejames2305 remove that line so it work
-
This post is deleted!
-
@Leejames2305 and it lag too when enable it